تیم ملی فوتبال ساحلی برزیل با برتری مقابل ایتالیا در رده پنجم، سومین دوره مسابقات جام بین قاره‌ای قرار گرفت.
 
به گزارش راسخون به نقل از فارس، دیدار دو تیم فوتبال ساحلی برزیل و ایتالیا که برای کسب مقام پنجمین با یکدیگر رقابت می‌کردند امروز برگزار شد که در پایان طلایی‌پوشان در دو وقت قانونی و اضافه توانستند با نتیجه 7 بر 5 مقابل حریف اروپایی خود به برتری برسند و مقام پنجمی این دوره از مسابقات را از آن خود کنند. این در حالی است که برزیل در دو دوره گذشته این مسابقات عنوان نایب‌قهرمانی را از آن خود کرده بود اما در این دوره از مسابقات در گروه دوم مقابل تیم‌های روسیه و ایران شکست را پذیرفت و تنها با یک پیروزی مقابل ایتالیا در رده سوم قرار گرفت و جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی را کسب نکرد. به این ترتیب پرافتخارترین تیم جهان در فوتبال ساحلی به عنوان پنجمی این دوره از مسابقات بسنده کرد.
 
برزیل در این بازی با حساب 7 بر 5 از سد رقیب خود گذشت و پنجم شد. ژاویر(1 و 38)، ادین(9 و 35)، موریکینیو(23 و 37) و سیدنی (35) برای برزیل گلزنی کردند و برای ایتالیا هم در این بازی پالاماچی(16،25 و 29)، ماریانی(32) و فراینتی(34) گلزنی کردند.
 
در دیگر دیدار که برای کسب عنوان هفتمی انجام می‌شد مکزیک توانست با نتیجه 3 بر 2 مقابل مراکش به برتری برسد و عنوان هفتمی را از آن خود کند.
 
دیدار رده‌بندی این دوره از مسابقات بین دو تیم امارات و سوئیس از ساعت 18 و 45 دقیقه آغاز شده است و در دیدار فینال دو تیم روسیه و ایران از ساعت 20 به وقت تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
/2759/